Oldalak

2013. december 14., szombat

14. fejezet / 1.

Mikor Harry elnézést kérve elvonult a mosdóba, Muffy úgy döntött ez lesz a legjobb alkalom, hogy megkérje Mr. Stylest, hozza be az autó kesztyűtartójából az ajakápolóját. Ezzel ketten maradtunk az asztalnál és ő egy percet sem vesztegetve közelebb hajolt hozzám, hogy néhány szót váltsunk.

- June, mondhatok valamit? - kérdezte, közben ujjait összekulcsolta maga előtt az asztalon.

Erős késztetést éreztem, hogy megrázzam a fejem, mert valahogy olyan érzésem támadt, hogy tud az előbbi asztal alatti kis akciómról. És bár energikus és diadalittas voltam, ez mégis olyan dolog volt, amit nem akartam megtárgyalni a lakótársam apjának menyasszonyával.

De ehelyett csak felvontam a szemöldököm, ezzel engedélyt adva neki, hogy belevágjon.

- Úgy érzem barátra találtam benned - mondta Muffy, kezét kicsit felém mozdítva, mintha nekem is felé kellene nyúlnom, hogy megfoghassam. - Csak kétszer találkoztunk még, de úgy érzem nagyszerű barátok lehetünk.

Ó Istenem...

- Az igazat megvallva, magamat látom benned - folytatta. - Magamra emlékeztetsz, mint mikor még olyan idős voltam, mint te most.

Ami egészen... öt évvel ezelőtt volt? Maximum hét!

Hogy el ne röhögjem magam, valami ihatót kerestem az asztalon. Ez a beszélgetés túlzottan kényelmetlen volt az egyszerű vízhez, úgyhogy inkább lenyúltam Harry maradék sörét.

- És ezért érzem úgy, hogy veled beszélhetek. Találkoztam már Mark néhány családtagjával - a bátyjával, az anyjával és az  apjával - és a barátaival is, de egy kicsit kényelmetlenül érzem magam a társaságukban. Mintha nem igazán illenék a képbe. Tudom, hogy elítélnek. Nem titok, hogy fiatalabb vagyok Marknál, de ők úgy viselkednek velem, mintha csak tegnap születtem volna.

Ha nem tegnap, akkor mégis mikor? - volt a kérdés, ami rögtön megfogalmazódott bennem.

- Tudom, hogy ez múló állapot. Remélem... A dolgok majd idővel megváltoznak - megismerik az igazi énemet, és nem úgy látnak majd, mint egy fiatal, szőke libát, akit valami kétes hírű klubban szedett össze.

Lassan bólintottam, próbáltam kifilózni, hogy vajon hová is tart ez a beszélgetés. Harry korsója még mindig a kezemben volt, közel a számhoz, hogy ha esetleg szükséges, tudjak némi időt nyerni magamnak.

Sóhajtott, keresztül nyúlt az asztalon és bocsánatkérően a kezemért gesztikulált. Vonakodva és bizonytalanul, de végül odaadtam, viszont a szabad kezemmel még mindig erősen kapaszkodtam a sörbe.

- Nem akartalak megsérteni - ömlengett Muffy - Nem gondoltam végig - de persze nem is számít. Lehet, hogy most egy klubban dolgozol, de Harryt már jóval előtte is ismerted. 

Nyugodtan mosolyogtam, egy cseppet sem magamra véve - Minden rendben. Ne aggódj!

- Emellett pedig te vagy a legbecsületesebb, akit valaha láttam. Szerény vagy és kedves is, ráadásul még humorod is van.

Igazán azt kívánta, bárcsak Harry is ott lenne és ő is kapott volna egy adagot ebből a nagy rakás szarságból.

- Egyébként - mondta elengedve a kezem és hátra dőlve a székén - tudom, hogy hogyan látnak engem az emberek. Nem csak engem, hanem az egész kapcsolatomat Markkal. Rögtön következtetéseket vonnak le, de én tudom, hogy ami köztünk van az igaz és mély.

- Tiszta sor - értettem egyet, majd nagyot húztam a sörből, hogy enyhítsem a kínos pillanat fájdalmát. Boldogan fújtam ki a levegőt, majd nem egészen direkt, de kiböktem a kérdést - De miért mondtad ezt el nekem?

Muffy szomorkásan rám mosolygott, tele gyöngédséggel és érzelmekkel. Visszadőltem a székemben nehogy megint lecsaphasson a végtagjaimra.

- Tudom, hogy észrevetted a gyűrűt - mondta, a bal kezét a levegőbe tartva. A hatalmas kő az ujján az étterem halvány fényei ellenére is ragyogott.

Ha eddig nem tudtam volna, most már akkor is tudnék.

- Tudod, hogy Mark és én eljegyeztük egymást.

Bizonytalan voltam a helyes válaszban, így csak kinyitottam a szám és vártam, hogy jöjjenek a szavak. Nem a legjobb próbálkozás, de ez volt minden amit tenni tudtam.

- Én... - kezdtem.

Muffy mellei az asztalon pihentek, ahogy előre hajolt megint - Nem mondtad el Harrynek, igaz?

- Nem - vágtam rá gyorsan a fejem rázva. - Nem az én dolgom.

Megkönnyebbülve dőlt hátra ismét - Ó. Remek. Köszönöm June.

Egy újabb felém küldött gyöngéd mosolya után valamit mondanom kellett. - Nem értetek tettem. Hanem, csak... Harry mostanság eléggé feszült, pláne az utóbbi egy hónapban. Minden éjjel az asztala felett görnyed és alig alszik csak hogy javítani tudjon a jegyein.

Muffy lebiggyesztette az ajkát - Tudom - mondta szomorúan - Mark túl szigorú vele. Mondtam is neki, de nem enged belőle.

Egy így igen finoman volt megfogalmazva, de csak odaböktem egy rövid választ - Ami megtörtén, megtörtént, azt hiszem.

Hátrahajtva a fejem, újra mélyet kortyoltam. Szükségem volt rá, mert messzinek tűnt még a beszélgetés vége.

- Nos, nem mondtuk még el Harrynek, de el fogjuk. Ma este.

- Ó - volt csak, amit mondani tudtam. Imádkoztam bármilyen magasabb erőkhöz, hogy ez történjen bármelyik este, de ne ekkor. Már így is eléggé kikészítettem Harryt és egyébként sem akartam jelen lenni, amikor robban az a bizonyos atombomba.

- Gondolod jól fogja fogadni? - kérdezte Muffy, szemében pedig ott csillogott a remény szikrája.

- Uhh...

- Légy őszinte.

Idegesen nevettem - Őszintén? Valószínűleg nem. - Muffy álla leesett, úgyhogy gyorsan hozzátettem - Elég sok minden terheli mostanában, ez csak egy plusz súly lenne.

- Igen, értem - bólintott Muffy beletörődve. - Én nem akarom őt elszomorítani vagy még nagyobb stresszt okozni neki. Már korábban el kellett volna mondanunk, tudom, de már nem tudjuk tovább húzni. De egyébként ez vidám dolog, nem? Az esküvők.

Vállat vonva bólintottam.

- Tudom, hogy először nem lesz lenyűgözve - folytatta - Tudom, hogy utálni fog, amiért elveszem az apját.

Egy olyan embernek, aki soha nem volt az apja életében az első helyen, úgy gondoltam ez nem épp egy ok az utálatra, de ezt inkább megtartottam magamnak.

- És természetesen az utolsó dolog amit szeretnék, hogy Harry azt higgye, hogy az anyját akarom helyettesíteni.

Megint csak nem túl esélyes, hacsak nem Harry anyja egy huszonhat-éves-labda-méretű-mellekkel-rendelkező-liba volt.

- Szóval úgy gondoltam... hogy miután mi elmondjuk neki ma este a híreket és ő majd beszélget róla veled... talán tudathatnád vele ezeket.

Megfagytam a pohárral a kezemben - Azt akarod, hogy ezeket én mondjam el neki?

Magam elé tudtam képzelni Harry lefagyott képét, ahogy én komoly képpel közlöm vele, hogy a látszat ellenére, Muffy nem akar az anyja helyébe lépni. Ha bármit is úgy tartanak számon, mint a lakótársi kötelezettségek átlépése, ez már tuti az a kategória.

- Én is el fogom neki mondani - biztosított egy heves bólintással. - Mark és én... mi tudjuk, hogy mit fogunk neki mondani. Még arra is rávettem a múlt éjjel, hogy gyakoroljuk el előre.

Hát persze, hogy megtette.

- Én csak... tudom, hogy Harry nagyra tart téged és ad a véleményedre.

Ennek a hibbant tyúknak lövése sem volt róla, hogy miről is beszél.

És míg ez hamisnak és számítónak hangzik a mi szánkból, addig jelentőségteljes lenne a barátnőjétől. Valaki olyantól, akiben bízik és tudja, hogy mindig vigyázni fog rá.

Ezen a ponton közel álltam hozzá, hogy közöljem Muffyval, hogy épp az előbb vertem ki a "barátom" farkát az asztal alatt az akarata ellenére, az apja orra előtt. Mert biztos voltam benne, hogy akkor végre befejezné a végtelen ömlengést Harryről.

- Szóval - lenyeltem Harry sörének végét és letettem az asztalra a korsót. - Azt akarod, hogy azt mondjam Harrynek, hogy minden rendben lesz?

- Nem az a célom, hogy mindent összekutyuljak - bizonygatta. - Ígérem. Az apa-fiú kapcsolatuk egy olyan dolog, amibe soha-soha nem szeretnék beavatkozni. Én csak... szeretnék mindent megtenni, amit lehet, hogy egy igazi családdá kovácsoljam magunkat.

Próbáltam feldolgozni szavait, de tudtam, hogy az a barátságunk végét jelentené Harryvel, ha ezzel kapcsolatban bármit is mondani mernék neki. De Muffy képe olyan esedező volt és kétségbeesett is. És ráadásul még igaza is volt - ha csak egy másodpercre is, de én is magamat láttam benne. Én tudtam, hogy az összehasonlítás jogos volt, még ha azt senki más nem is láthatja.

Morogtam magamban, tudtam hogy egyszerűen a drágakővel dekorált ujja köré csavart, de mentálisan túlzottan le voltam harcolva, hogy ellenkezzek.

- Nos, ezzel valószínűleg nem fogom túlzottan meggyőzni őt.

Szemei izgalommal telve kerekedtek ki - De megpróbálod?

- Igen - sóhajtottam - Megpróbálom... Harry kedvéért.

- Ó, köszönöm - nyávogta egyik kezem megint magáévá téve - Köszönöm June - mondta még komolyabban, mélyen a szemembe nézve - Ez rengeteget jelent nekem.

Próbáltam visszahúzni a kezem, de erősen szorította - Nos, minden rendben - mosolyogtam.

- Most, ha megbocsátasz - folytatta, miközben szeme az étterem másik sarka felé figyelt. - Úgy látom, hogy Mark a színpadnál a zongoristával beszélget. Ha nem vonszolom el onnan, akkor egész este értelmetlen kérdésekkel fogja bombázni.

33 megjegyzés:

  1. Hmm....volt már izgisebb rész is, de nem baj! Várunk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozott anyagból dolgozok, szóval nem az én bűnöm. Egyébként meg lehet hogy nem túl izgalmas, de én már végig olvastam mind a két évadot és bátran kijelenthetem, hogy minden összefüggésben van mindennel.

      Törlés
  2. Érdekesnek mindenképp érdekes rész volt. Szegény Harry vajon mit fog reagálni, ha megtudja az eljegyzést? Mondjuk, nekem az valahogy fura, hogy June észrevette a gyűrűt, Harry pedig nem. Csak így tovább, imádom ezt is, meg a TRV-t is, kicsit mondjuk sajnálom, hogy azt már más fogja fordítani, de megértelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos ha abból indulunk ki, hogy a lányok általában figyelmesebbek, mint a fiúk, pláne ha ilyen dolgokról van szó, akkor annyira nem is nagy csoda. Lehet, hogy Harry is meglátta a gyűrűt, csak épp nem tulajdonított neki különösebb jelentőséget, hogy az nem csak egy sima ékszer lenne, hanem AZ ékszer. Az, hogy hogyan reagál rá, pedig a továbbiakban ki fog derülni majd. És köszönöm a megértésedet a TRV-vel kapcsolatban :)

      Törlés
  3. Szia :)
    Örülök, hogy hoztad az új részt. :P
    Most, hogy már nem te fordítod a Testem rabja vagyok blogot több időd lesz ezt a blogot fordítani? :))
    Reménykedem benne, nagyon szeretem ezt a blogot. :))
    puszi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem amiatt lesz több időm erre, mert azt már nem fordítom, mivel ezek a részek, amiket az utóbbi időben én hoztam nekem már nagyon rég óta le voltak fordítva. Viszont nekem most egy elég hosszú iskola mentes időszak jön, szóval reményeim szerint valóban több időm lesz majd rá :)

      Törlés
  4. Persze, tudom:) az eddigi részek se voltak semmik, úgyhogy nem baj, hogy van egy ilyen is!:)

    VálaszTörlés
  5. Nemrég olvastam el az első évadot, és imádom ezt a történetet. Megint csak köszönöm, hogy lefordítod, mert akik esetleg nem angolt tanulnak azoknak itt van magyarul. Meg persze én se érték belőle mindent. Mellesleg nagyon jól fordítasz, és sajnálom, hogy A Rosszat Akarom-ot már nem te és Szilvi fogjátok folytatni, de remélem az újak is ugyanannyira jók lesznek mint ti. :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy bár már végig olvastad mégis olvasod magyarul. Azt hiszem ez igazán nagy dicséretnek számít :)

      Törlés
  6. Ma találtam rá a blogodra és egyszerűen imádom.Egész éjjel olvastam,nem tudtam letenni a telefont.Fantasztikusan forditasz.És csak annyi kérdésem lenne hogy,hány fejezetes a két éved összesen? Imádlak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 60-70 körül van a kettő együtt, de ugye én a fejezeteket felosztva szoktam hozni, mert amúgy nagyon hosszúak eredetileg és sokáig is tartana lefordítani egybe, meg olvasók is mondták, hogy jobb, ha nem annyira veszettül hosszút hozok egyszerre

      Törlés
  7. Jujjj...szuper ^_^
    Nemtudok mit irni... Nagyon jol forditasz, az alap tortenet is jooo *.*
    Egyszeruen jo olvasni :-))) .

    VálaszTörlés
  8. Szia:) A rész ismét nagyon jó lett:)) Meglepi nálam → http://horsesandonedirection.blogspot.hu/2013/12/1-dijam.html

    VálaszTörlés
  9. Aaa nagyon varom a folytatást!!!

    VálaszTörlés
  10. Aaa nagyon varom a folytatast!!!♥♥

    VálaszTörlés
  11. Aaa nagyon varom a folytatast!!!♥♥

    VálaszTörlés
  12. Aaa nagyon varom a folytatast!!!♥♥

    VálaszTörlés
  13. Imádom a blogot;) mikor lesz kövi??aahhw légyszi legyen hamarosan!!💕

    VálaszTörlés
  14. "És míg ez hamisnak és számítónak hangzik a mi szánkból, addig jelentőségteljes lenne a barátnőjétől. Valaki olyantól, akiben bízik és tudja, hogy mindig vigyázni fog rá.

    Ezen a ponton közel álltam hozzá, hogy közöljem Muffyval, hogy épp az előbb vertem ki a "barátom" farkát az asztal alatt az akarata ellenére, az apja orra előtt. Mert biztos voltam benne, hogy akkor végre befejezné a végtelen ömlengést Harryről." Nah itt haltam meg, várom ebből mi fog kisülni. Egyrészt át érzem Harry helyzetét a sok nyomás. Nem jó.

    VálaszTörlés
  15. Légyszííííí!!! hozd a részt!!: ))

    VálaszTörlés
  16. Ah leci siesss mert már nagyon várom a következő részt? !!♡♡♡

    VálaszTörlés
  17. Sziaa! Jöttem meg kérdezni, mikor jön az új rész, ugyanis tavaly volt az utolsó! :P Nem ám, ne siess vele, köszönjük az eddigieket, és Boldog Új Évet! :))

    VálaszTörlés
  18. Nagyon imadom..Tegnap este kezdtem el olvasni,es egyszeruen nem tudtam abbahagyni..Nagyon tetszik hogy June is,eppen ugy ahogy Harry nagyon kiszamithatatlanok mint viselkedesben mint egymas irant is.Minden esetre en nekik szurkolok.Remelem most mar nem csak a jatekban gyengitik el egymast hanem akar amikor kettesben vannak is.Jo lenne latni hogy esetleg Harry feltekeny lesz amikor June Zaynnel "kavar"/beszelget.Lecci nagyon nagyon siess.megol a kivancsisag es most hogy igy ezt a reszt is befejeztem,torhetem a fejem hogy mi fog tortenni ez utan.Remelem azert hamaraosan olvashatom is.Puszi:B.

    VálaszTörlés
  19. Kérlek drága,ne kínozz...belepusztulok,attól,hogy nem tudom,hogy mi lesz ebből a helyzetből:/
    Nagyon jól fordítasz,a többi blogod is nagyszerű:D
    Légyszi siess...
    xoxo T.

    VálaszTörlés
  20. Mikor lesz kovi?

    VálaszTörlés
  21. hogy állsz a fordítással??:) *-*

    VálaszTörlés
  22. Nesi hova tuntel?:'(( itt hagysz minket uj resz nelkul ennyi ideig:O

    VálaszTörlés
  23. Hello te làny!!!hol vagy?? Itt hagynál minket a legizgibb részeknél??:O;Dkérlek térj vissza közénk;)

    VálaszTörlés
  24. Hello te lány!! Mi van veled?? :) ne hagyj itt minket a legizgibb részeknél:Okérlek térj vissza közénk;D

    VálaszTörlés
  25. Nagyon nagyon jóóóóóóó :DD már alig várom a kövit *--* szegény Harry már előre sajnálom :( :D <3

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés