Oldalak

2013. augusztus 13., kedd

9. fejezet / 1.

Mivel ilyen kis cukipofák voltatok és sok értelmes komment jött, így én is kis cukipofa vagyok és már itt is az új rész. És máris kiderül, hogy kirontott be. :)

- Fitz, itt vagy? Én... Óóó - Macy megtorpant, amint belátott Harry ajtaján.

Nem csoda, hisz Harry és én elég kompromittáló helyzetben voltunk. A karom hátrafeszítve a fejem mellett és én el voltam terülve Harry ágyán, a bőrünk kipirulva, a szemünk izzott, ő pedig veszélyesen tornyosult fölém.

Mivel én voltam az egyetlen aki teljesen értette a helyzet súlyát, én voltam az első, aki cselekedett. Egyik kezem Harry mellkasára helyeztem és ellöktem magamtól. Ő pedig lefordult és így pont az ágy szélére ült. Én is felültem és közben hevesen kattogott az agyam, hogy tegyek úgy, mint ha mi sem történt volna, vagy úgy, mint ha ez teljesen természetes és megszokott lenne.

Végül csak összefogtam a hajam és a vállam mögé vetettem, miközben megköszörültem a torkom. - Zayn azt mondta, hogy még két kocsma van hátra. Gyorsan végeztetek!

Sokkal inkább Harrynek és nekem kellett volna szégyenkeznünk, mégis Macey volt, aki céklavörös lett és zavarban volt.

- Nem mentem - mondta és idegesen kapkodta köztem és Harry között a tekintetét. Erre már inkább eltávolodtam Harrytől és felálltam. - Amint észrevettem, hogy eljöttél, fogtam a cuccaimat és Liam hazakísért.

Liam. Mi a franc baja volt? Túlzottan lovagias, ennyi. És mazochista is. A gyilkos csillogástól a szemében a Harry és az én látványomra az ágyon, egyértelmű volt, hogy Macy még mindig odavan a lakótársamért. Liamnek így pedig esélye sincs.

... Vagy mégis. Az esetben, ha Harry mellett kavarna vele. Alap esetben úgy gondolom, hogy ez Harrynek is megfelelne, vagyis nem zargatná különösebben, de ekkor viszont belém nyilallt megint az a furcsa érzés. Meg akarom védeni.

- Kicsit sokáig tartott - mondtam olyan közömbösen, ahogy tudtam. - Már vagy húsz perce itthon vagyok.

Macey bocsánatkérően megvonta a vállát, majd hagyta karjait élettelenül maga mellett lógni tovább. - Nem hívtál, nem írtál...

- Te sem kerestél.

Vádlóan néztünk a másikra. Tudtam, hogy nem vagyok igazságos és azt is tudtam, hogy valami olyanért büntetem, amit nem nagyon tudott befolyásolni - ami pedig Liam érdeklődése felé - de ebből a kínos szituációból csak ez vezethetett kifelé.

A közepén a mi csendes, de annál dölyfösebb harcunknak, Harry köszöntése hangzott fel mellőlem az ágyról. - Helló Macey!

És én már el is voltam felejtve. Tekintetét Harryre kapta és ragyogó mosollyal viszonozta az üdvözlést. - Szia Harry! Hogy vagy?

- Fantasztikusan. Bár kicsit fáradt vagyok. Valószínűleg mostmár lefekszem.

A vállam felett csúnyán néztem rá, ami eléggé meglepte őt.

- Rendben. - mondtam összecsapva kezeimet és átvágtattam a szobán. Léptem visszhangzottak a keményfa padlón a magassarkúmtól. - Késő van. Nekünk is le kellene feküdni. Lezuhanunk a rekamémra?

Tanácstalanul, ahogy általában, Macey csak élesen sóhajtott. - Őőő... biztos vagy benne, hogy az elbír kettőnket? Eléggé kicsi.

Oda akart kilyukadni, hogy átkerüljön Harry ágyába, ahogy korábban megígértem neki. De azután, hogy egész este magasról tett rám míg ő beavatta Liamet a hosszú és unalmas folyamatban, hogy hogyan kell irányítani az alkalmazottakat, már nem éreztem kötelességemnek, hogy be is tartsam a szavam és megadjam neki a lehetőséget.

- Ó, kicsit szűkös, de ketten el lehet benne férni - biztosítottam. És ahogy kitereltem Harry szobájából az enyém felé, a vállam mögött még egyszer hátranéztem Harryre eléggé sokatmondóan. - Hidd el nekem.

Harry csak a szemét forgatta és megrázta a fejét, elutasítva, hogy belesétáljon a csapdába és tudomást vegyen a részeg éjszakáról, amit együtt töltöttünk.

- Lépj már túl rajta - tátogta inkább helyette nekem. De én inkább csak sikkesen felé biccentettem a csípőmmel, majd követtem Maceyt a szobámba.

Becsuktam az ajtót és Macey azonnal nekem esett. - Haragszol rám? - kérdezte, közben pedig a kezében szorongatott kabátját gyürkészte.

- Már miért is lennék? - bár azért volt bennem egy rész, ami ellenkezett ez ellen a válasz ellen.

- Ó - bámulta a kezét. - Mert azt hittem... vagyis, amikor korábban beszéltük, hogy itt maradok, azt mondtad...

- Rendben - mondtam mielőtt még folytathatta volna. Azt akarta, hogy hozzam össze a lakótársammal, de ezt akkor is végiggondolhatta volna, mielőtt le állt Harry egyik legjobb barátjával flörtölni. - Gondold végig. Valójában mégsem volt olyan jó ötlet, mert elég átlátszó lenne, nem igaz?

Levettem a saját kabátom és a székre dobtam, majd Macey-ét is elvettem.

Macey nyelt egy nagyot és követett a szekrényhez, ahol pizsamát kerestem. - Fitz, sajnálom, hogy nem töltöttem túl sok időt veled ma este. Csak Liam beszélgetett velem és az igazat megvallva, ezt nem sok ember tette meg eddig és nem akartam túl hamar otthagyni, különben ez soha nem fog újra megtörténni.

Levettem a csizmákat, majd csípőre vágott kézzel fordultam Macey-hez. - Akkor most szereted őt?

- Micsoda? Dehogy! - csattant fel. - Fitz, ne legyél már megőrülve. Épp csak szakított az exével.

Nem túl meggyőzötten hümmögtem egy sort, majd visszafordultam a szekrényhez.

- Még mindig Harryt kedvelem - magyarázkodott, de csak suttogva, hogy Harry még csak véletlenül se hallhassa meg a másik szobában, aki valószínűleg amúgy sem hallgatózott. - Nagyon is. Mindig rajta jár az eszem. És próbálom kitalálni, hogy mit mondanék, ha csak véletlenül egymásba botlanánk. És ez talán nekem kicsit tovább fog tartani, mint neked és Zaynnek, de azt akarom, hogy tudja, hogy hogy érzek... és szeretnék egy esélyt kapni.

Összeszorított fogakkal cibáltam le magamról a farmert. Beleléptem a pizsigatyába és felé fordultam újra. - Rendben - mondtam talán egy kicsit kimértebben, mint szándékoztam - de nem hazudtam, amikor azt mondtam, hogy ma este ez nem a legjobb ötlet. Tiszta ideg a jegyei miatt és csak elvétve ejt meg egy mosolyt.

Macey hátrébb lépett, hogy hagyja az egészet, de mégis kétkedett. - Lefogadom azért egyet mégis kisajtolt magából.

A homlokom ráncoltam. - Mi? Nem.

Keresztbe vágta a kezét. - És ezt higgyem is el neked azzal a rajzzal a fejeden?

Ó. Hát persze. Megfeledkeztem az odarajzolt hímtagról. Visszamentem a szekrényhez, hogy megnézzem a homlokom a tükörben.

Amit találtam, az nem egy férfi nemi szerv volt, hanem Harry kézírása. I <3 Harry Styles felirat díszelgett a homlokom egyik szélétől a másikig.

Remek. Őszintén megvallva, a faroknak is jobban örültem volna.

Hirtelen kényelmetlenül sandítottam Macey-re a szemem sarkából. Ő pedig elég szkeptikusan nézett rám, miközben magamat vizsgálgattam.

- Csak egy vicc - tereltem.

Kétkedve hunyorgott rám.

Sóhajtva eresztettem le vállaimat. Igazán nagy szükségem volt arra a mogyoróvajra, amiről korábban Zaynnel beszéltünk.

- A melegítők az alsó fiókban vannak - mondtam Maceynek és az ajtó felé indultam. - Használhatod a fogkefémet, ha akarod. A mosdó feletti szekrényben a sárga az enyém.

16 megjegyzés:

  1. Basszus! Pedig olyan jó lett volna ha Harryvel lesz valami...erre megjelent Macy, ne már :D Na mind1 a rész fantasztikus lett. Harrryt még mindig imádom <3
    Pusziii

    VálaszTörlés
  2. B+ hogy pont Macy, de ez vitte prímet az egészben:
    Amit találtam, az nem egy férfi nemi szerv volt, hanem Harry kézírása. I <3 Harry Styles felirat díszelgett a homlokom egyik szélétől a másikig.

    Remek. Őszintén megvallva, a faroknak is jobban örültem volna. xD

    VálaszTörlés
  3. Aaaaaaaaa *-* imadom & az az i <3 Harry Styles felirat :3 annyira de annyira joooo lett es koszonjuk h ilyen hamar mar raktal is fel uj reszt :D

    VálaszTörlés
  4. Úrissten Macey pont ilyenkor kell jönnöd??? NE MÁR.köszi hogy forditod nekünk.♥

    VálaszTörlés
  5. Ííííííí nagyon jó rész volt*-* De hülye Macy, nem tudott volna két perccel később jönni? Hmm? Most nagyon mérges vagyok rá! :D De az I <3 Harry Styles felirat*-* Én inkább vagyok Hitz/Farry rajongó mint Zitz(?). Remélem hamar hozod a következő részt, mert már nagyon kíváncsi vagyok!!! *___*

    VálaszTörlés
  6. ajhh...Macy mindent elront:(( pedig olyan jó lenne ha összejönnének. Szerintem a nagy megjátszásnak, hogy féltékennyé tegye Zaynt, az lesz a vége, hogy Harry és Fitz egymásba szeretnek.:) Csak így tovább;)) <3

    VálaszTörlés
  7. köszi hogy fordítod :) nagyon izgi várom a kövi részt remélem gyorsan hozod :3

    VálaszTörlés
  8. Ááá enye Macy...... pedig már keztem örűlni hogy össze jönnek

    VálaszTörlés
  9. Először is köszi a fordítást! :)
    Másodszor, ez a Macey rekordidő alatt elszedte az életkedvem. Eddig igazán nem volt nagy gond, a maga bájos módján még be is segített, de most számomra előlépett első számú közellenséggé. Nem elég, hogy olyan sótlan, de a Harry iránti rajongása kezd átcsapni ízléstelenbe.
    (Péniszek se voltak! Ez így teljesen élvezhetetlen.)
    Talán ez a baj ezzel a June/Zayn párossal is (nem a péniszek!)... June nem szerelmes, egyszerűen fangirl (bár kegyetlenül észrevehetetlen a határ a kettő között). Harry-vel... Vele most nincs kedvem foglalkozni. xD Na jó, igazságtalan azért vele June. (Néha őt is lecsapnám, de főszereplőt nem bántjuk!) Az a felirat cuki volt, de remélem nem nyáladzik már ennyire, mert totál elveszti a hitelességét, és Zaynhez menekülök. :D
    Macey... Nem szeretem, de róla még kell ejteni pár szót. Ezek után, nem tudom, van-e szívem odadobni neki Liamet. xD Nem is tudom, véletlenül nem csaphatná el egy kamion? (Én megoldásom, hogy kerüljön ki a képből. xD)
    Várom a folytatást! (Jut eszembe, csak én hívom az igazi nevén June-t? xD)
    U.i.: Hm. Niallt akarom. Kamerás szőke fiúval álmodtam. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvasod!
      És bár nem akarok igazságtalan lenni a többiekkel, de te vagy a kedvenc olvasóm. Vagyis úgy mondanám, hogy benne vagy a top5-ben, de a többieket személyesen ismerem.
      Ennek pedig egy oka van, az hogy rajtad látszik, vagyis a kommentjeidből, hogy nem csak szimplán elolvasod a részeket, hanem foglalkoztat is. Van véleményed, vannak elvárásaid, ami ha nem jön be, akkor megint van véleményed. És gondolkozol rajta, hogy vajon mi fog történni. Ezt eddig nem sok mindenkitől tapasztaltam, és az, hogy ezt megosztod velem, az számomra külön öröm. És tudom, hogy sablon duma, de egy-egy ilyen értelmes komment igenis sok kedvet csinál ahhoz hogy leüljek és csináljam a következő részt.
      Macey valóban az én szememben is csak egy kis mimóza, de ő is színesíti a történetet. June valóban jobban járt volna, ha péniszek kerülnek a homlokára, ezt majd meglátod te is. Harry ebben a történetben tipikusan ez az apuci kisfia, de attól még szerethető szerintem, még akkor is, ha ilyen nyálas dolgokat csinál. June-t amúgy egyedül Zayn nevezi June-nak a barátai közül, mindenki más számára ő Fitz. Liam meg szerintem tipikusan Macey-hez való lenne, dehát az élet nem mindig ennyire kiszámítható.
      Niallt meg én is akarom, bár én nem vele álmodtam, hanem valami csávóval, akivel valami rendezvényen találkoztunk és flörtöltünk, majd odaküldte egy haverját, hogy kísérjen haza, hogy ne egyedül menjek. Szóval reggel óta azon nevetek, hogy milyen egy álom ez már :D

      Összességében pedig csak annyit, hogy köszönöm, hogy vagy nekem :D

      Törlés
  10. Szia! Most találtam rá a blogodra, egyből felkeltette a fejléc az érdeklődésemet, ezért belekezdtem. Majd láttam, hogy ez fordítás. Hozzáteszem, nagyon jól fordítasz! :) Én is Harrynek drukkolok. Cukik lennének. ^^
    Várom a folytatást! ;D

    U.I.: belinkelnéd nekem az eredeti blogot? :)

    VálaszTörlés
  11. Omg!!! Ùr isten annyira jò!!!
    Remélem azért Fitz kérdőre vonja Harryt vagy valami kìvàncsi lennék mit csinàlna vagy mondjuk amikor Macey ugye Harrynél akar aluni mert "kicsi" az àgy bírnàm ha Fitznek lenne kicsi és àtmenne éjjel Harryhez....
    Egyébként nagyon jò lett vàrom a következőt!!! NAGYON!!! :D

    VálaszTörlés
  12. Amikor végére értem a rész olvasásának... Nos elképzeltem, ahogyan Macy és Harry összefut a fürdőben. Mert háát Macy most a fürdőbe igyekszik... Igen, erre gondoltam. :"DDDDDDDDDDDD
    Szerintem azzal, hogy Harry "I <3 Harry Styles"-t firkantott Fitz homlokára, nem nyálas, vagy romantikus vagymittomén. Egyenlőre. Mert még nem románcól van szó, szerintem.
    Ez olyan helyzet, hogy nem jövök össze egy osztálytárssal. Az egy dolog, hogy tetszik, jól néz ki. Emellett minden nap láthadod, és így nincs benne semmi különleges... De bele kell gondolni abba is, ha összeveszek vele, netán szakítok vele el kell viselnem. Nem kerülhetem, és nagyon azt se tehetem meg, hogy nem megyek be a suliba...
    Ugyan úgy a munkahelyen... vagy lakótársakkal. xd (bár még nem tapasztaltam.)
    A lényeg, hogy idő kérdése... nem sok. Csak rá kell jönniük, hogy ŐKET AZ ÉG IS EGYMÁSNAK TEREMTETTE. Le merném fogadni, hogy amikor Fitz beköltözött Harryhez, Harrynek igen is tetszett a szitu.! És csak azért hozta haza az összes ribit, hogy felvágjon Fitznél... Ejnye Harry... fel kell nőni és tisztán látni! Meg neked is Fitz! Zayn nem a nagy Ő...
    Ennyi... inkább többet nem mondok, hogy miért nem Zayn a nagy Ő... xd :))
    Ui: Remélem nem megyek nyugdíjba, mire lefordítva elolvashatom az összes részét a kedvenc fanfictionomnak.! :d Köszönjük Nesi, megváltoztattad az életünket!

    VálaszTörlés
  13. wháà szörnyen jó a blogod hozz gyorsan új részt:)))

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Imádom:D de hogy őszinte legyek, tudom hogy June a főszereplő de én nem annyira bírom.xd vagyis csak azért mert össze-vissza hazudozik mindenkinek:D de ez a felirat nagyon nagy volt és jobb mint a pénisz.xd azért remélem valami csoda folytán sikerül neki összejönni Zayn-el:) ui.: köszi hogy fordítod:3 kövit ha tudod:))

    VálaszTörlés