Oldalak

2013. november 15., péntek

12. fejezet / 1.

- Pulyka fehérkenyéren Mrs. Styles.

- Mrs. Styles, sonkás croissant lesz tojássalátával és teljeskiörlésű kenyérrel.

- Anyááám, Harrynek is ennyit kell várnia minden este, hogy vacsorát csinálj neki? Áll a sor!

A műszakom végére már nem tudtam volna másképp nyilatkozni Thomasról, csak mint a legrosszabb emberről, akit valaha ismertem. A világért sem állt le volna az 'I LOVE HARRY STYLES' témával, hála a rajznak, ami egy darabig ott vigyorgott a homlokomon.És ezt csak tetézte, hogy persze Macy mindig ilyenkor volt a közelben.

Nem voltam túlzottan lenyűgözve.

- Ki kell rúgnod - mondtam Macynek, amikor végeztem és mentem a raktárba, hogy összeszedjem a cuccaim.

A szemeit forgatta, szemmel láthatóan sem voltunk egy véleményen. - Több műszakot vállal, mint bárki más. Ahhoz hogy őt helyettesíteni tudjam, három másik embert kellene felvennem. És ráadásul még ő is a legjobb munkásunk.

Kimeresztettem rá a szemeim - Ez fájt.

Macy kacagott rajtam. Épp a leltár papírokat lapozgatta maga előtt. - Fitz, mindig öt perc késében vagy és a fél munkaidődet azzal töltöd, hogy itt vagy hátul és panaszkodsz nekem. Tényleg azt hitted, hogy te vagy a hónap dolgozója?

Tulajdonképpen csak magamnak morogtam - Legalább átrakhatnád kasszázni vagy pincérnek. 

- Te voltál, aki telerajzolta a pólója hátulját kacsintós ketchup fejekkel - jelentette ki Macy nyugodtan, még mindig elmerülve a papírjaiban.

- Megérdemelte. Tudod, megtudok birkózni vele, amikor csak úgy általánosságban a szendvicsek miatt baszogat, de ez az egész 'Mrs. Harry styles' faszság állandóan már nagyon idegesít. És igenis nagy erőfeszítés kell hozzá, hogy ne nyomjam át az ujjait a szalámi szeletelőn és csomagoljam bele a szendvicsbe.

Macy egy pillanatra rámnézett, keresztülvetette egyik lábát a másikon. - Randiztok Harryvel?

Kétszer kellett ránéznem, hogy eldöntsem komolyan gondolja-e. - Mi? Nem! - tiltakoztam. - Ne csináld, hogy elkezdtél hinni ennek a nyomorék Thomasnak!

Halványan vállat vont - Nem, persze, hogy nem.

- Akkor meg miből gondolod?

Könnyelműséget színlelve mondta - Liam említett valami olyasmit.

Liam? Liam?

- Liam? - nyivákoltam hangot adva a gondolataimnak. - Mi van? Én... Mikor? - Járattam az agyamat, hogy rájöjjek, ez hogyan is történhetett.

Ismét vállat vont, mintha ezek a részletek egyáltalán nem lennének fontosak. - Beugrott múlt szombaton miután eljöttek a klubból a bandátokkal. Azt mondta együtt voltatok Harryvel.

Ó.
Ó-ó. Hiba csúszott a gépezetbe.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy Liam és Macy valójában beszélgetnének egymással. És még ha meg is teszik, nem gondoltam volna, hogy a téma eltér a munkájuktól és az extra kredites tevékenységektől.

Ez nem volt a tervben.

Úgyhogy, ahelyett, hogy ezt feltétlenül megtárgyaltuk volna, ügyesen témátváltottam.

- Liam beugrott szombaton? - kérdeztem, neki dőlve az íróasztalnak a kezeimet keresztbefonva magam előtt.

Macy arca egyből kirózsásodott - Csak néhány percre - mondta elbagatelizálva. - Azt mondta, útbaesett hazafelé.

Lassan megráztam a fejem, szám egy önelégült mosolyra húzódott. - Ez nem igaz. Jobb ha nekem hiszel, egy olyan embernek, aki lohol az egyik lakótársa után és még a ház szélességi és hosszúsági koordinátáit is meg tudnám mondani.

- Ó - higgadt maradt a hangja, de arckifejezéséből tudtam, hogy titokban ez nagyon is tetszett neki.

- Mi folyik köztetek? - kérdeztem alattomosan.

- Semmi - vágta rá gyorsan

Nem túl meggyőzötten grimaszoltam - Kedveled őt?

Kérdésemre lendületesen felkapta a fejét - Nem!

- Mert rendben van ha igen - biztosítottam róla - Valójában, az egész jó lenne.

Bizonytalanul kérdezett vissza - Hogy érted ezt?

- Nos... - kezdtem bele eltolva magam az asztaltól és a hátamögé léptem. Kezeimet a vállára tettem - Liam és Zayn legjobb barátok. Ha te Liammel lennél, én pedig Zaynnel, csak gondolj a duplarandikra amiket csinálhatnánk!

Macy kuncogott, ahogy én a vállát szorongattam. - Szóval... akkor te nem is randizol Harryvel?

- Nem - mondtam, mintha még a gondolat is röhelyes lenne. - Liam valószínűleg azért gondolta, mert együtt érkeztünk a buliba.

- Azt mondta randiztok a hétvégén.

Lefagytam. Istenverte Liam.

- Nos, gyakorlatilag... - húztam az időt, hogy találjak valami kifogást - ez így van. De csak mert az apja nem tudhatja meg, hogy vele élek a lakásban, úgyhogy amikor váratlanul felbukkant a lakásban, úgy kellett tennünk, mintha randiznánk, hogy ne rúgja ki onnan a seggem, úgy hogy a lábam sem éri a földet. És a hétvégén újra a városba jön és el akar minket vinni vacsorázni - hadartam amilyen gyorsan csak tudtam, hogy ne legyen ideje közbeszólni és essünk mihamarabb túl rajta..

- Ó - mondta szinte suttogva. - Miért nem mondtad el nekem?

- Nem akartalak elszomorítani - mondtam. - Pláne nem valami ilyen butasággal.

- Szóval te és ő - próbálta értelmezni - ez az egész csak egy... álca?

Belül a számat rágtam, a vállait pedig újra megszorongattam - Ez a legjobb kifejezés.

- Szóval ez az, amiről Liam beszélt?

- Valószínűleg.

- És te bírod őt?

- Persze, hogy bírom, Liam egy nagyon kedves ember.

- Fitz. Én Harryről beszélek.

Megforgattam a szemeim, még jó hogy mögötte álltam, így ő nem látta az arckifejezésem. Persze, hogy tudtam, hogy Harryről beszél.

- Harry? Nem. Semmi nincs köztünk. Komolyan! - A nyakaköré fontam a kezem és előrehajoltam, hogy rámosolyogjak és biztosításul bólintsak is egyet. - És te bírod Harryt?

Mindegy, hogy mennyire egy szégyenlős lány, nem tudta elrejteni a mosolyát. - Igen - fordult felém, miközben elengedtem a vállát. - Fitz, én kedvelem Liamet, mint egy barátot, és azt hiszem ő sem lát bennem ennél többet.

A szemöldököm ráncoltam - Miért? Mindig rólad kérdez és egészen kivirul, amikor megjelensz a színen. Hamarabb jött el szombaton a klubból is, csak hogy beugorjon hozzád miután megmondtam, hogy dolgozol. Nekem ez többnek hangzik egy vacak kis barátságnál.

Macy arca lángolt, de hősiesen küzdött tovább, hogy higgadt társalgást tudjon folyatatni. - Még mindig el van kenődve az exe miatt. Alantas és passzív-agresszív volt már a vége felé, de együtt voltak majdnem három évig. Abból amit te meséltél, és a kicsi alapján amit ő mesélt, én a nyomába sem érhetek a lánynak.

- Na és? - kérdeztem vissza és Macyt meglepte a nemtörődömség a válaszomban. - Nem véletlenül dobta Liam és mostmár valami mást keres. Magabiztosabbnak kell lenned.

Megrázta a fejét - Egyébként...

- Nem. Ne terelj! - vágtam közben, és újra megszorítottam a vállát. - Liam kedvel téged és ha te is mered őt kedvelni, talán valami nagyszerű dolog is kialakulhat. Mármint, hány fiú kísér téged haza este és nem próbál azonnal gerincre vágni? És hány olyan van, aki csüng a szavaidon annak ellenére, hogy már harmadik órája egyfolytában a Hub Cub működéséről beszélsz neki? Talán... talán, ha nem idealizálnád tovább Harryt, észrevennéd, hogy valami sokkal izgalmasabb ott figyel pont az orrod előtt.

A beszédem végén mindentudóan elmosolyodtam, és büszke voltam magamra, hogy ezt ilyen gyönyörűen összeraktam. És valahogy a végére még minden értelmet is nyert.

- Komolyan így gondolod?

Határozottan bólintottam.

- Nem is tudom... - mondta idegesen.

- Légy bátor - biztattam. - Rengeteg mondanivalód van, csak hinned kell benne, hogy valaki hallgatni akarja. És ő akarja. Okos vagy, szeretni való és annyira még csak nem is bosszantó. Tehát mi vesztenivalód van?

Játékosan oldalba vágott miután azt állítottam róla, hogy bosszantó, de széles vigyor ült az arcán. - Kössz Fitz. Igazán jó barát vagy.

- Persze, hogy az vagyok - kacsinottam.

- Rendben - állt fel Macey és befejezte a papírmunkát. - Mi a helyzet Zaynnel?

- Ugh - mordultam, miközben a kabátomat küzdöttem magamra. - Még mind Lolával kavar, aki rendszeresen lenyúlja a szendvicseimet. Elbeszélgettem vele a kocsmatúrán amúgy, de azóta nem nagyon voltunk magunkban, hogy tényleg rendesen beszélgetni tudjunk. Holtponton vagyunk.

Macy a szemöldökét ráncolta - Nos, azt hiszem az első lépés Lolát kiiktatni a képből. Azután összeszedheted a bátorságod, és végre kimutathatnád, hogy komolyan érdeklődsz iránta.

- Nem szakíthatom szét őket.

- Nem, de talán a tudomására hozhatnád, hogy nem vele kellene lennie.

- Remek. Nos, ha egyszer rájössz, hogy ezt hogyan is kellene véghez vinni, akkor majd tudasd velem is. Azonnal meg is teszem majd.

Macy megint nevetett. - Ez csak egy javaslat. Te is adtál nekem néhány tanácsot, és úgy gondoltam az a fair, ha én is segítek neked. Talán együtt ki tudunk ötölni valami tervet.

Valójában, nekem már volt tervem, és ez a terv az volt hogy vérvörösre meszelem a várost Harry Styles szerelmével Zayn orra előtt. De Maceynek erről nem kellett tudnia.

Csak annyit tudtam mondani - Rendben. Nos, talán ki kellene várni míg elmúlik Karácsony, mert most eléggé lekötnek a vizsgák meg beadandók. De jó hír, hogy Niall filmforgatása következő héten lesz, úgyhogy legalább együtt tölthetek egy kis időt Zaynnel. A szerelmes jelenetről már nem is beszélve.

- Azt el is felejtettem.

- Na én nem - vigyorogtam. - Egyébként, rohannom kell. Megígértem az anyukámnak, hogy felhívom hamar, mert héttől valami dolga van.

Egy szendvicset belöktem Harry számára a táskámba, majd a nyakam köré tekertem a sálat és elköszöntem Macytől.

6 megjegyzés:

  1. Ajj Macy, neked Liam kell, Harryt hagyd meg Fitznek :D
    Amúgy kíváncsi vagyok mikor bukik le Fitz Macy előtt... mármint azzal, hogy lefeküdtek Harryvel ... :D
    xx

    VálaszTörlés
  2. Ú úúú úúú úúúú ú
    úúú úú úúú úúú úú úúú ....
    Hamar kövit ezt nem bírom Liam és Macy?Nekik mi lesz a nevük...?:DDDD
    Najóóó ótényleg éééén nem bíromDDDD:
    Much love Claire xxx

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Elképesztő!!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Imádom *--* Egyik kedvenc blogom. ♥

    VálaszTörlés